Case Bilia

Helmikuussa 2017 Academic Work toteutti Bilialle työantajamarkkinointikampanjan rekrytoiden tulevaisuuden automyyjiä. Kampanjan tarkoitus oli videoiden sekä blogikirjoitusten avulla konseptoida käsitettä tulevaisuuden automyyjästä, sekä saada potentiaalisia kandidaatteja hakemaan. 

Helmikuun aikana sosiaalisessa mediassa toteutettiin Bilian rekrytointikampanja, jossa etsittiin tulevaisuuden automyyjiä työn ohella tapahtuvaan trainee-ohjelmaan. Kampanja perustui neljään erilaiseen työntekijäprofiiliin ja uratarinaan Bilialla, joista jokaisesta tuotettiin oma blogikirjoituksensa ja videonsa, jotka sijoitettiin Academic Workin työelämäblogiin. Videot ja blogikirjoitukset levitettiin ensisijaisesti Facebookissa - jokainen sisältö kyseiseen profiiliin sopivalle kohderyhmälleen. Tärkeimpänä kanavana toimi Facebookin mobiilikäyttäjien uutisvirta.

Blogikirjoitukset

Osana rekrytointikampanjaa jokaisesta neljästä henkilöprofiilista ja uratarinasta tuotettiin blogikirjoitukset, jotka levitettiin Facebookissa omina mainoskampanjoina. Jokainen mainoskampanja oli kohdistettu kyseiseen profiiliin sopiville käyttäjille. Facebookissa levitetyt blogikirjoitukset tavoittivat yli 35 000 henkilöä. Blogikirjoitukset löydät blogistamme.

Videot

Blogikirjoitusten ohella osana rekrytointikampanjaa jokaisesta neljästä uratarinasta tuotettiin myös videot, jotka levitettiin niin ikään Facebookissa omina mainoskampanjoina. Jokainen mainoskampanja oli kohdistettu kyseisen videon uratarinaan ja henkilöprofiiliin sopiville käyttäjille. Facebookissa levitetyt videot tavoittivat yli 50 000 henkilöä ja saivat yli 28 000 katselukertaa, mikä on erinomainen saavutus. Kampanjavideot löydät alta. 

Jaa