Rekrytointi asiakaspalveluun – Me autamme sinua!

Asiakaspalvelu edustaa asiakkaillesi yrityksesi kasvoja ja ääntä – joten voit kutsua sitä melkeinpä yrityksesi tärkeimmäksi osaksi. Yhä useammat yritykset panostavat asiakaspalvelukokemuksen kehittämiseen. Tärkeintä tässä on houkutella motivoituneita ja päteviä asiakaspalvelutyöntekijöitä ja pitää niistä kiinni.

Tarve rekrytoida asiakaspalveluun? – Ota yhteyttä!

Rekrytointipalveluiden käyttö asiakaspalvelutehtäviin

Academic Workillä on vahva kokemus pätevien asiakaspalveluasiantuntijoiden rekrytoinnista eri tehtäviin. Koska keskitymme nuoriin ammattilaisiin heidän uransa alkuvaiheessa, asiakaspalvelutehtävä on erittäin motivoiva paikka aloittaa.

Voimme auttaa rekrytoinnissa pitkiin ja lyhyisiin työtehtäviin sekä koko- tai osa-aikaisiin tehtäviin. Asiakaspalvelu on hyvä esimerkki liiketoiminta-alueesta, jossa henkilökunnan tarve voi myös vaihdella ajan myötä. Jos sinulla on huippukausia, joilla on tarve lyhyeksi ajaksi, esim. jouluna tai lomilla, voi olla hyvä harkita henkilöstövuokrausta asiakaspalvelutehtäviin.

Kun päätät ryhtyä yhteistyöhön kanssamme, asiakaspalveluhenkilökuntasi valitaan jäsennellyn rekrytointiprosessin avulla, eikä sinun tarvitse käyttää aikaasi muuhun kuin kaikkein tärkeimpään. Valitset vain ihanteellisen kandidaatin huolella valikoidusta joukosta.

Rekrytoimme niin Call-center, chatti kuin face to face -asiakaspalveluun

Digitalisaatio vaikuttaa myös asiakaspalveluun. Asiakkaat haluavat vastauksen tukipyyntöihinsä nopeasti ja monien kanavien kautta. Toisaalta erinomaisen face to face -asiakaspalvelun arvostus on myös kasvamassa. Me voimme auttaa sinua rekrytoimaan erilaisiin on- ja offline -asiakaspalvelutehtäviin, esim.

Jaa artikkeli