
Markkinointiassistentti, Kerava / osittainen etätyö
Etsimme palveluhenkistä ja järjestelmällistä tiimipelaajaa, joka nauttii käytännön tekemisestä varmistaen, että asiat rullaavat sujuvasti. Olet omimmillasi, kun saat organisoida, huolehtia yksityiskohdista ja auttaa muita onnistumaan työssään. Hae paikkaa jo tänään, sillä etenemme heti sopivan henkilön löydyttyä.
Kerava
15.9.2025
Kokoaikainen, noin 4-5 päivää
Vuokratoimeksianto
Mahdollisuus etätyöskentelyyn
Tehtävänkuvaus
Tässä roolissa työskentelet osana markkinointi- ja myyntitiimiä monipuolisissa ja vaihtelevissa avustavissa tehtävissä – joskus kampanjoiden toteutuksen parissa, joskus käytännön järjestelyissä tai asiakasviestinnässä. Työntekopaikkana toimii pääsääntöisesti Keravalla sijaitseva toimisto, mutta voit työskennellä alun perehdytyksen jälkeen myös osittain etänä.
Tarjoamme
- Kiinnostavan ja merkittävän työn hyvinvointialan yrityksessä, joka on osa kansainvälistä konsernia
- Yhteisöllisen ja ammattitaitoisen työyhteisön sekä pienen ja tiiviin tiimin tuen
- Monipuoliset tehtävät sekä mahdollisuuden päästä osallistumaan useaan asiaan
- Mahdollisuuden oppia uutta ja kehittyä alan ammattilaisena
Työtehtävät
- Markkinointimateriaalien koordinoiminen ja varaston seuranta
- Uutiskirjeiden laatiminen, julkaisu ja seuranta
- Nettisivujen päivittäminen ohjeiden mukaan
- Sovittujen markkinointikampanjoiden koordinointi, budjetin ja tulosten seuranta
- Tapahtumien ja messujen järjestelyjen käytännön järjestelyt
- Kuluttaja- ja asiakasviestintään vastaaminen (puhelin, sähköposti), postitukset
- CRM- ja tilausjärjestelmän backup sekä myynnin tukeminen käytännön tehtävissä
- Kaikki tehtävät eivät ole päivittäisiä, vaan vaihtelevat kampanjoiden ja aikataulujen mukaan
Etsimme
Tässä tehtävässä menestyy henkilö, joka:
- on reipas, avulias ja oma-aloitteinen, ja pitää huolta, että sovitut asiat tulevat tehdyksi ajallaan
- nauttii, kun saa tukea muita ja pitää monta lankaa käsissään
- ei pelästy rutiineja tai vaihtuvia tehtäviä, vaan ottaa ne osaksi päivän kulkua
- hallitsee perusohjelmat (Word, Excel, PowerPoint, Teams)
- on kiinnostunut oppimaan uutta esim. tekoälyn hyödyntämisestä päivittäisessä työssä
- kommunikoi sujuvasti tiimiläisten, asiakkaiden ja sidosryhmien kanssa, vaikka viihtyykin hyvin myös itsenäisten tehtävien parissa
- suhtautuu arjen muuttuviin tilanteisiin positiivisesti ja joustavasti
- sujuva suomen ja englannin kielen osaaminen
Tehtävä sopii hyvin esimerkiksi sinulle, jolla on kaupallisen tai markkinoinnin alan koulutustaustaa, ja jo kertynyttä kokemusta toimistotyöstä, markkinoinnin tukitehtävistä tai assistentin roolista. Aikaisempi kokemus uutiskirjeistä ja nettisivujen päivittämisestä on eduksi, mutta ei välttämätöntä – tärkeintä on kiinnostus oppia ja tehdä.
Muuta tietoa:
- Aloitus: 15.9.2025
- Kesto ja työmäärä: Noin 30-37,5 h/vko, toistaiseksi voimassa oleva työsuhde
- Sijainti: Kerava, osittainen etätyömahdollisuus
- Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?
Petra Joukio tai hänen kollegansa rekrytointitiimistä vastaa kysymyksiin osoitteessa krn09@academicwork.fi Mainitse työpaikkakohtainen ID-numero viestissäsi: O73A22