
Omnichannel Sales Specialist, Helsinki
Etsimme erinomaiset vuorovaikutustaidot omaavaa sekä oma-aloitteista Omnichannel Sales Specialistia työskentelemään asiakkaallemme myyntikumppaniyhteistyön sekä myyntikanavien kehittämisen pariin. Tässä roolissa pääset toimimaan nopeatempoisessa sekä vaihtuvassa ympäristössä ja varmistamaan myyntitavoitteiden saavuttamisen ja erinomaisen asiakaskokemuksen. Mikäli kiinnostuit, lue alta lisää ja hae paikkaa jo tänään!
Helsinki
Mahdollisimman pian
Kokoaikainen, sopimus Academic Workin kanssa 31.8.2026 asti
Vuokratoimeksianto
Mahdollisuus etätyöskentelyyn
Tehtävänkuvaus
Omnichannel Sales Specialistina vastaat myyntikanavien operatiivisesta kehittämisestä ja laadunvalvonnasta. Työskentelet tiiviisti yhteistyössä myyntikumppaneiden kanssa ja olet vastuussa muun muassa hintojen kommunikoinnista sekä kumppaneiden tuoteosaamisen ja suorituskyvyn lisäämisestä. Lisäksi olet vastuussa myyntiraporttien luomisesta ja -datan seuraamisesta, jotta myyntikumppaneiden tekeminen olisi mahdollisimman optimoitua ja tehokasta. Työskentelet erityisesti kauppakeskuksissa ja tapahtumissa tehtävän myynnin parissa sekä jonkin verran puhelinmyynnin tukena.
Omnichannel Sales Specialistin roolissa menestyy henkilö, joka omaa vahvan ymmärryksen myynti- ja asiakastyöstä sekä erinomaisen stressin- ja paineensietokyvyn. Lisäksi roolissa korostuvat hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot.
Tarjoamme
- Mielenkiintoiset ja monipuoliset tehtävät myynnin kehittämisen sekä erinomaisen asiakaskokemuksen varmistamisen parissa
- Asiantuntevan tiimin sekä organisaation tuen
- Mahdollisuuden päästä konkreettisesti kehittämään myyntiä
- Toimistotilat erinomaisella sijainnilla ja joustavan hybridityömallin
Työtehtävät
- Myyntikumppaneiden hallinta sekä myyntitavoitteiden saavuttamisen varmistaminen
- Myyntikumppaneiden suorituskyvyn ja laadun seuranta
- Hintojen kommunikointi ja myyntikumppaneiden tuoteosaamisen lisääminen
- Myyntitavoitteiden koostaminen, myyntidatan seuranta ja tulosten raportointi sekä esittäminen
- Reklamaatioiden käsittely
Etsimme
- Aiempaa kokemusta myynti- ja asiakastyöstä (Katsomme eduksi kokemuksen tele- tai ständimyynnistä)
- Kykyä hahmottaa myyntiä strategisesti sekä auttaa muita saavuttamaan asetetut tavoitteet
- Kykyä työskennellä nopeatempoisessa ympäristössä sekä erinomaista stressin- ja paineensietokykyä
- Erinomaisia yhteistyö- ja kommunikaatiotaitoja
- Sujuvia IT-taitoja
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa (Katsomme eduksi ruotsin kielen osaamisen)
Kerromme asiakasyrityksestämme lisää haastatteluvaiheissa.
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?
Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä rekrytointitiimiin osoitteessa krs01@academicwork.fi ja mainitse sähköpostissasi työpaikkakohtainen ID VJDEIC.