Academic Work Logo
Hakutulos
Työpaikkakohtainen ID-numero: NXXQ6Q
Company logo

Sales Assistant, Espoo (15h/ vko)

Asiakkaamme on edelläkävijäyritys, joka kehittää kvanttitietokoneiden automaatio-ohjelmistoja. Heidän visionsa on täysin automatisoitu kvanttitietokone, vapauttaen tutkijat keskittymään teknologian kehitykseen. Liity tiimiin, joka mullistaa kvanttilaskennan tulevaisuuden!

Espoo

N/A

Osa-aikainen

Vuokratoimeksianto

Mahdollisuus etätyöskentelyyn

Tehtävänkuvaus

Etsimme tarkkaa ja oma-aloitteista myyntiassistenttia, joka tukee liiketoiminta- ja myyntitiimiämme. Varmistat myyntiprosessien sujuvuuden ja tietojen ajantasaisuuden, jotta tiimi voi keskittyä kasvuun ja asiakassuhteisiin. Työskentelet tiiviisti eri sisäisten sidosryhmien kanssa. Töitä on tarjolla n. 3 h/päivässä ja työaika on sovittavissa joustavasti.

Tarjoamme Tarjoamme mahdollisuuden työskennellä asiakkaallamme kvanttilaskennan huipputeknologiaa kehittävässä ympäristössä, kansainvälisen ja tukevan tiimin sekä joustavat työjärjestelyt. Saat kattavan perehdytyksen CRM-järjestelmiin ja myyntiprosesseihin, ja pääset osaksi alan kehitystä.

Työtehtävät

Tehtävässä tuet myyntitiimiä monipuolisissa hallinnollisissa ja operatiivisissa tehtävissä, keskittyen CRM-järjestelmän ylläpitoon, asiakasviestintään ja myyntidokumentaation hallintaan.

  • Myyntikampanjoiden tuki (asiakastietojen päivitys ja liidien käsittely CRM:ssä)
  • CRM-järjestelmän hallinta (myyntimahdollisuuksien luonti, tietojen ajantasaisuus ja oikeellisuus)
  • Ammattimainen asiakasviestintä (sähköpostien luonnostelu, keskustelujen seuranta ja vastaaminen)
  • Tarjousten ja dokumenttien valmistelu (PDF-tiedostot, tallennus asiakaskansioihin ja CRM:ään)
  • Tiivis yhteistyö myynnin, sovellustieteilijöiden, taloushallinnon, tuotteen ja asiakastuen kanssa
  • Hallinnollinen tuki (aikataulutus, seuranta ja dokumentointi myyntiprosessin hallinnassa)

Etsimme

  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito
  • Aiempi kokemus myynnin tuesta, operatiivisista tai hallinnollisista tehtävistä
  • CRM-järjestelmien tuntemus
  • Erinomainen huomio yksityiskohtiin ja järjestelmällisyys
  • Hyvät taidot Microsoft Office / Google Workspace -ohjelmissa (Word, Excel, PDF:t)
  • Kyky laatia ammattimaisia asiakasviestejä ja dokumentteja
  • Oma-aloitteisuus ja itseohjautuvuus

Arvostamme, jos sinulla on

  • Kokemus tarjousten, sopimusten tai asiakirjahallinnan parissa
  • Tausta teknologia-, ohjelmisto- tai tieteellisiltä aloilta
  • Kokemus sähköpostimarkkinointityökaluista tai kampanjoiden hallinnasta

Menestyäksesi roolissa olet:

  • Tarkka
  • Oma-aloitteinen
  • Nopea oppimaan
  • Sinulla pysyy langat käsissä
  • Yhteistyökykyinen
  • Järjestelmällinen

Rekrytointiprosessimme

Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.

Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.

Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?

Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä rekrytointitiimiin osoitteessa krn10@academicwork.fi ja mainitse sähköpostissasi työpaikkakohtainen ID NXXQ6Q.

aitohr oy

New Business Coordinator, AitoHR Oy, etätyö

aitohr oy

Etätyö

Osa-aikainen

Vuokratoimeksianto

2 viikkoa sitten