
Service Desk, Vaasa / Helsinki + etätyö
Hei asiakaspalveluhenkinen ongelmanratkaisija! Etsimme nyt pikaisella aikataululla asiakasyrityksellemme kahta henkilöä Service Deskin monipuolisten työtehtävien pariin. Saatat olla etsimämme henkilö, mikäli omaat hieman kokemusta IT:stä ja aiempaa asiakaspalvelukokemusta. Etsimme ennen kaikkea sinua, joka omaa positiivisen otteen työntekoon, hyvät ongelmanratkaisutaidot ja intoa kehittyä – näissä tehtävissä asenne ratkaisee! Lue siis lisää alta ja hae paikkaa jo tänään, sillä etenemme haussa heti soveltuvien kandidaattien löydyttyä.
Vaasa, Helsinki
18.8.2025
Kokoaikainen, 12kk, mahdollisuus jatkoon
Vuokratoimeksianto
Mahdollisuus etätyöskentelyyn
Tehtävänkuvaus
Service Desk -tehtävässä toimit tärkeänä ensikontaktina asiakkaiden IT-tukeen, ratkoen heidän haasteitaan puhelimen, chatin, sähköpostin ja palveluportaalin kautta. Työpäiväsi koostuvat erilaisten teknisten ongelmien ja palvelupyyntöjen käsittelystä, tilanteiden kirjaamisesta ja ratkaisun löytämisestä joko itse tai yhteistyössä muiden tiimien kanssa. Pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti IT:n eri osa-alueilla sekä oppimaan uutta kokeneiden kollegoiden tuella. Menestyt tehtävässä, jos nautit ongelmanratkaisusta, omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja suhtaudut asiakaspalveluun aidon auttamisen asenteella.
Työn luonne on pääsääntöisesti etätyö, ja se onnistuu ihanteellisesti Vaasasta tai Helsingistä käsin. Myös muu sijainti Suomessa on mahdollinen, kunhan sinulla on valmius käydä toimistolla noin kerran kuukaudessa. Kerromme asiakasyrityksestä tarkemmin haastatteluun edenneille.
Tarjoamme
- Mielenkiintoiset työtehtävät osana suurta IT-alan toimijaa
- Mahdollisuuden kehittyä uralla
- Kivan työyhteisön ja jatkuvan tuen tekemiseen
- Smartum lounaskortin ja kattavan työterveyden palvelut
Työllistyt tehtävään Academic Workin konsulttina. Tarjoamme sinulle loistavan tilaisuuden kasvaa ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä luoda arvokkaita kontakteja tulevaisuutta varten.
Työtehtävät
- Asiakkaiden tukeminen tietojärjestelmiin, laitteistoihin ja mobiililaitteisiin liittyvissä ongelmissa sekä niiden ratkaiseminen tai ohjaaminen eteenpäin
- Asiakaspalvelu eri kanavissa (puhelin, chat, sähköposti)
Etsimme
- IT-alan koulutusta vastaavan tason tietotekniset taidot (esim. Office 365 ympäristö, Windows ympäristö)
- Sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito, ruotsin kielen osaaminen katsotaan suureksi eduksi
Lisäksi toivomme aiempaa asiakaspalvelukokemusta, hieman aiempaa kokemusta IT-alalta ja/ta vahvaa harrastuneisuutta.
Työntekijänä olet:
- Asiakaspalvelulähtöinen – haluat aidosti palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla
- Joustava – osaat mukautua tilanteeseen ja toimit ratkaisukeskeisesti työssäsi
- Kehittymishaluinen – haluat jatkuvasti kehittyä työssäsi
- Positiivinen tiimipelaaja – haluat tehdä työtä osana työyhteisöä
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?
Sara Näkki tai hänen kollegansa rekrytointitiimistä vastaa kysymyksiin osoitteessa krn08@academicwork.fi Mainitse työpaikkakohtainen ID-numero viestissäsi: Q6KMAC