
System Specialist Elisalle lähitukeen, pääkaupunkiseutu
Kiinnostaako sinua työt monipuolisissa IT-tuen tehtävissä? Haluatko auttaa asiakkaita ja kasvaa IT-alan ammattilaisena? Etsimme nyt asiakasyrityksellemme Elisa Oyj:lle kasvavaan joukkoon henkilöitä työskentelemään pääkaupunkiseudun IT-lähituen tiimeihin. Kiinnostuitko? Lue lisää alta ja hae paikkaa jo tänään!
Elisa Oyj
Pääkaupunkiseutu (Espoo)
Mahdollisimman pian/kesällä 2025
Kokoaikainen, 31.12.2025 saakka
Vuokratoimeksianto
Tehtävänkuvaus
Saatat olla etsimämme henkilö Elisan lähituen tiimiin, mikäli omaat alan koulutustaustan sekä jo hieman kokemusta vastaavista työtehtävistä. Tulet menestymään roolissa erityisesti vastuuntuntoisella työskentelyotteella, hyvillä vuorovaikutustaidoilla sekä ratkaisukeskeisellä asenteella. Työskentelet Elisan edustajana suoraan asiakasrajapinnassa ratkoen asiakkaiden teknisiä ongelmia heidän toimitiloissaan pääkaupunkiseudulla, pääosin Espoon alueella. Työ edellyttää omaa autoa sekä ajokorttia.
Tarjoamme
- Mielenkiintoiset työtehtävät osana suurta IT-alan toimijaa
- Mahdollisuuden kehittyä uralla
- Mukavan työyhteisön ja jatkuvan tuen tekemiseen
- Smartum lounaskortin ja kattavan työterveyden palvelut
Työllistyt tehtävään Academic Workin konsulttina. Tarjoamme sinulle loistavan tilaisuuden kasvaa ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä luoda arvokkaita kontakteja tulevaisuutta varten.
Työtehtävät
Asiakkaiden ongelmien ratkaiseminen ja tukeminen tietojärjestelmiin, laitteistoihin ja mobiililaitteisiin liittyvissä ongelmissa livenä asiakkaiden tiloissa. Tulet roolissa työskentelemään näissä ympäristöissä:
- Active Directory
- System Center Configuration Manager
- Exchange Server
- Microsoft Office 365
- Citrix
- Androind ja IOS – mobiiliympäristöt
- Katsomme eduksi Mac-osaamisen
Etsimme
- Soveltuva koulutustausta (esim. IT-tradenomi)
- Entuudestaan osaamista joistakin yllä mainituista ohjelmista/ympäristöistä
- Yleisten IT-ongelmien ratkaisukykyä
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Ajokorttia ja omaa autoa
Työntekijänä olet:
- Asiakaspalvelulähtöinen – haluat aidosti palvella asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla
- Ratkaisukeskeinen – osaat mukautua tilanteeseen ja haluat löytää ratkaisun asiakkaiden ongelmiin
- Paineensietokykyinen – sinulla pysyy langat käsissä muuttuvissa tilanteissa
- Kehittymishaluinen – haluat jatkuvasti kehittyä työssäsi
- Positiivinen tiimipelaaja – haluat tehdä työtä osana suurta työyhteisöä
Tehtävään valitulle henkilölle teetetään perusmuotoinen turvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on ehtona työsuhteen alkamiselle.
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Elisa Oyj
Elisa Oyj on suomalainen tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden markkinajohtaja. Elisa Oyj:n on tuoda digitalisaatiolla ratkaisuja, jotka ovat tärkeitä ihmisille ja yhteiskunnan kestävälle kehitykselle. Innostus hyödyntää uutta tekniikkaa ja työtapoja on kulkenut Elisa Oyj:n mukana lähes 140-vuotisella taipaleella. Nykyään Elisa Oyj palvelee yli 2,8 miljoonaa asiakastaan Suomessa ja Virossa sekä kansainvälisesti, ja työskentelee määrätietoisesti asiakaskokemuksen ja laadun kehittämiseksi.
Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?
Sara Näkki tai hänen kollegansa rekrytointitiimistä vastaa kysymyksiin osoitteessa krn03@academicwork.fi Mainitse työpaikkakohtainen ID-numero viestissäsi: YDJWOL