
Business Support Assistant, Espoo
Etsitkö joustavaa osa-aikatyötä, jossa pääset hyödyntämään organisointikykyäsi ja kehittämään osaamistasi käytännönläheisissä tehtävissä? Tässä roolissa yhdistyvät hallinnollinen tuki, myynnin avustaminen ja arkea sujuvoittavat järjestelytehtävät – nykyaikaisessa työympäristössä, jossa oma-aloitteisuutta arvostetaan ja oppimistasi tuetaan.
Espoo
Sopimuksen mukaan, esim. syyskuun alussa
Osa-aikainen, n. 5-15 tuntia viikossa
Vuokratoimeksianto
Tehtävänkuvaus
Etsimme nyt oma-aloitteista ja järjestelmällistä assistenttia tukemaan sekä liiketoiminnan että myyntitiimin arjen sujuvuutta. Tässä monipuolisessa roolissa yhdistyvät hallinnolliset ja myynnin tukitehtävät sekä tiimien käytännön arkea helpottavat työtehtävät. Työ tarjoaa mahdollisuuden kerryttää kokemusta liiketoimintaympäristössä ja kehittää omaa osaamista tukitoimintojen parissa – joustavasti esimerkiksi kaupallisten opintojen rinnalla. Tehtävä on osa-aikainen (n. 5–15 tuntia viikossa) ja työajat sovitaan joustavasti. Työtä voi tehdä pääosin etänä, mutta toisinaan on toivottavaa työskennellä myös Espoon toimistolla.
Tarjoamme
- Mahdollisuuden kehittyä monipuolisessa ja käytännönläheisessä roolissa
- Joustavan työajan
- Hybridityön, jossa pääosin työtä voi tehdä etänä
- Konkreettisen mahdollisuuden kartuttaa kokemusta mm. sopimushallinnasta, tapahtumien koordinoinnista ja muista hallinnollisista tehtävistä
- Kokeneen ja ammattitaitoisen tiimin tuen
Työtehtävät
- Sopimus- ja myyntidokumenttien valmistelu sekä tiedonhallinta
- Asiakas- ja myyntitietojen päivitys järjestelmään
- Kalenterien, tapahtumien ja kokousjärjestelyjen koordinointi
- Muut hallinnolliset ja toimistotehtävät tarpeen mukaan
Etsimme
- Soveltuvaa koulutusta, esimerkiksi kaupalliselta alalta
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, sekä kirjallisesti että suullisesti
- Halua ja kykyä omaksua uusia järjestelmiä
- Sujuva Office-ohjelmistojen hallinta (Word, Excel, PowerPoint, Teams, Sharepoint)
Tehtävään sisältyy turvallisuusselvitys, ja se on läpäistävä, jotta työsuhde voi alkaa.
Arvostamme, jos sinulla on
- Kokemusta CRM-järjestelmistä (esim. Salesforce)
- Aiemmin hankittua kokemusta tehtävistä, jotka ovat edellyttäneet järjestelmällisyyttä, vastuullisuutta ja itseohjautuvuutta
Menestyäksesi roolissa olet:
- Oma-aloitteinen ja tartut toimeen reippaasti
- Järjestelmällinen ja osaat hallita useita lankoja samanaikaisesti
- Vastuuntuntoinen ja saat asioita aikaan luotettavasti
- Yhteistyökykyinen ja toimit luontevasti osana eri tiimien arkea
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?
Vilma Tanskanen tai hänen kollegansa rekrytointitiimistä vastaa kysymyksiin osoitteessa krs02@academicwork.fi Mainitse työpaikkakohtainen ID-numero viestissäsi: DFKALH