
Tilaustenkäsittelijä (projektityö), Helsinki
Etsimme nyt tilaustenkäsittelijää asiakasyritykseemme tukemaan tilausten- ja sopimustenhallintaa uuden järjestelmän käyttöönottoprojektin aikana. Tehtävä sopii erinomaisesti sinulle, joka olet järjestelmänäppärä, pidät rutiineista ja haluat kerryttää lisätienestejä alkuvuoden aikana joustavasti mukavassa työyhteisössä. Projektityö kestää helmikuun loppuun. Lue lisää ja hae pian - täytämme paikan nopeasti ennen joulua!
Helsingin keskusta
Mahdollisimman pian, tavoite ennen joulua, projekti helmikuun loppuun.
Osa-aikainen, 20 tuntia viikossa, ripotellut työtunnit arkipäiville
Vuokratoimeksianto
Mahdollisuus etätyöskentelyyn
Tehtävänkuvaus
Tilaustenkäsittelijänä toimit asiakasyrityksessämme tärkeässä roolissa uuden ERP-järjestelmän käyttöönoton tukena ja varmistat, että asiakas- ja sopimustiedot tallentuvat järjestelmään oikein ja ajallaan. Työ sopii erinomaisesti sinulle, joka arvostat joustavuutta ja haluat yhdistää työn vaivattomasti muuhun arkeen. Viikkotuntimäärä on noin 20 tuntia, ja ne voi jakaa vapaasti viikon aikana, mikä tekee tehtävästä ihanteellisen esimerkiksi opiskelijalle tai lisäansioita hakevalle.
Työtä tiimissä tehdään hybridisti Helsingin keskustan toimistolla ja kotona, parin päivän perehdytyksen jälkeen päivittäinen tekeminen sujuu helposti pääpainolla kotoa käsin. Tässä projektityössä pääset vaikuttamaan konkreettisesti myynnin ja asiakaspalvelun arkeen nopeuttamalla heidän prosessejaan vuoden kiireisimpään aikaan. Tämä on joustava ja matalan kynnyksen mahdollisuus ansaita lisätuloja ja kerryttää samalla arvokasta kokemusta tilausten- ja sopimustenhallinnan työtehtävistä.
Työtehtävät
- Asiakas- ja sopimustietojen manuaalinen syöttö uuteen ERP-järjestelmään (NetSuite)
- Olemassa olevien sopimusten päivitys (muutokset, lisäkäyttäjät)
- Myynnin luomien tehtävätikettien käsittely CRM-järjestelmässä (HubSpot)
- Lisätietojen selvittäminen ja tiivis yhteistyö myynnin ja support-tiimin kanssa
Etsimme
- Perustason ICT- ja Office-osaaminen (erityisesti Excel)
- Kyky omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- Huolellisuus ja numerotarkkuus
- Sujuva suomen ja englannin kielen taito
- Keskittymiskyky rutiininomaisessa työssä
Arvostamme, jos sinulla on
- Kokemus tiedonsyötöstä, asiakaspalvelusta tai operatiivisista rooleista
- NetSuite-järjestelmän tai HubSpot-järjestelmän tuntemus
Muuta tietoa
- Aloitus: Mahdollisimman pian, ennen joulua
- Kesto: Työsuhde Academic Workin kanssa helmikuun loppuun (mahdollinen jatko 3 kk kokonaispituuteen projektista riippuen)
- Työaika: 20 t / viikko, tunnit jaettavissa hyvin joustavasti
- Työskentely: Etätyömahdollisuus perehdytyksen jälkeen
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?
Jos sinulla on kysyttävää, otathan yhteyttä rekrytointitiimiin osoitteessa krn10@academicwork.fi ja mainitse sähköpostissasi työpaikkakohtainen ID O4CGUQ.








