
Customer Engagement Advisor, Spandex Finland, Tuusula
Kiinnostaako sinua työ asiakaspalvelussa B2B-asiakkaiden parissa, jossa jokainen päivä on erilainen? Mikäli nautit asiakastyöstä, ongelmanratkaisusta ja haluat kasvaa kehittyvässä yrityksessä, saatat olla etsimämme henkilö. Etenemme haussa erittäin nopeasti – jätä CV:si pian ja jutellaan lisää!
Spandex Finland Oy
Tuusula
15.9. tai sopimuksen mukaan syyskuun aikana
Kokoaikainen, työajat klo 8–16, vakituinen työsuhde Academic Workilla
Vuokratoimeksianto
Tehtävänkuvaus
Customer Engagement Advisorin roolissa vastaat Spandex Finlandin B2B-asiakkaiden palvelusta ja arjen sujuvuudesta. Tulet osaksi parin hengen asiakaspalvelutiimiä ja työskentelet tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa varmistaen, että asiakkaat saavat oikeat ratkaisut oikeaan aikaan, olipa kyseessä tilaus, reklamaatio tai tuoteneuvonta.
Spandex on toiminut Suomessa alunperin perheyrityksenä ja on nykyään osa Spandex-konsernia – pääset osallistumaan yrityksen matkaan kohtia uusia järjestelmiä ja käytäntöjä.
Tarjoamme
- Monipuolisen ja dynaamisen roolin kehittyvässä kansainvälisessä yrityksessä
- Mahdollisuuden vaikuttaa ja olla mukana rakentamassa uusia toimintatapoja järjestelmäuudistusten keskellä
- Tiiviin ja kannustavan tiimin tuen
- Smartum-lounaskortin ja laajennetun työterveyshuollon Terveystalolla
Työllistyt tehtävään Academic Workin konsulttina. Tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja.
Työtehtävät
- Asiakkaiden yhteydenottojen hoitaminen puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta
- Tilausten käsittely, palautusten ja reklamaatioiden selvittäminen
- Asiakastietojen hallinta järjestelmissä (SAP ja CRM)
- Myyntitiimin tukeminen ja asiakasratkaisujen kehittäminen
- Yhteistyö mm. talouden, logistiikan ja muiden sisäisten kollegoiden kanssa
Etsimme
- Aiempaa asiakaspalvelukokemusta ja halua kehittyä alalla
- Palveluhenkistä ja proaktiivista asennetta
- Ratkaisukeskeisyyttä ja uskallusta hypätä muuttuviinkin tilanteisiin
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Uteliaisuutta ja halua oppia uusien järjestelmien käyttöä
Arvostamme, jos sinulla on
- SAP- tai CRM- kokemusta
- Taustaa B2B-asiakkaiden parista
- Tietämystä visuaalisen viestinnän tuotantoratkaisuista
Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.
Spandex Finland Oy
Spandex Finland Oy (ent. Seri-Deco) on vuonna 1977 perustettu visuaalisen viestinnän tuotantoratkaisujen tukkuliike ja osa kansainvälistä Spandex-konsernia. Yritys on yksi Suomen johtavista materiaalien, suurkuvatulostus- ja viimeistelylaitteiden, ohjelmistojen sekä esillepanotuotteiden toimittajista.
Spandex Finland toimii luotettavana kumppanina mm. suurkuvamainonnan, opasteiden, teippausten ja sisustusratkaisujen parissa toimiville asiakkaille Suomessa ja Virossa. Se tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman laadukkaita tuotteita, teknistä tukea, koulutuksia ja huoltopalveluja – kaikki yhden katon alta.
Onko sinulla kysyttävää tästä työpaikasta?
Sara Näkki tai hänen kollegansa rekrytointitiimistä vastaa kysymyksiin osoitteessa krn08@academicwork.fi Mainitse työpaikkakohtainen ID-numero viestissäsi: UKU84U